Sider

onsdag den 7. november 2012

Noget om lækkerier

Sponsoreret indlæg - det er dog mine egne meninger :)

For et par uger siden blev jeg tilbudt at teste nogle lækkerier fra princip!
Som de selv skriver på deres hjemmeside, er princip! føtex og bilkas egen serie af kvalitets fødevarer som giver en smagsoplevelser ud over det sædvanlige.

Honning, kaffebønner, chokolade smørepålæg,
pålægschokolade, vaniljestang,marmelade, te og sirup

De der kender mig ved, at jeg ikke siger nej tak til søde sager :)
Nu har vi efterhånden fået smagt på alle de forskellige ting og det har været en fornøjelse må man sige.


Mmmhh god kaffe og pandekager med sirup

Vera tester princip honning - den er godkendt af hende,
lidt for bitter til min smag, men hun spiser den med velbehag

Kæresten og Vera laver lækker vanilje creme fraiche til æblekagen

Der bliver smagt vanilje.
Skraldespanden lugtede af vanilje længe efter at vi
havde smidt skrællen ud, mmhhh, havde slet ikke
lyst til at gå ud med skraldet da posen var fuld :)



Efter en lang nat med mange opvågninger er en god kop kaffe og noget lækkert chokoladepålæg ikke at kimse af :-)


Chokolade smørepålægget er sødt, cremet og mørk - mmhh, det glas er snart væk. Pålægschokoladen er lidt mere eksklusiv i både smag og udseende end de billigere pålægschokolade typer, så den får også ben at gå på.
Efter jeg fik en Nespresso kaffemaskine, har vi stort set ikke drukket andet slags kaffe herhjemme. Men da jeg fik kaffen fra princip måtte kværnen og stempelkanden frem igen. Mmmhhh, det er nu altså lækkert når hele køkkenet dufter af frisk kværnede bønner, og det var en GOD kaffe.
Teen er Earl grey, men faktisk ikke så kedelig som jeg ofte synes earl grey te er, så den bliver også drukket med velbehag.

Alt i alt nogle rigtig lækre ting som vi alle har nydt herhjemme. Hvis nu produkterne havde været økologiske, ville de have fået topkarakter af mig :-)







1 kommentar:

  1. Hvor lækkert med sådanne gratis produkter:) Hvordan mon du bliver kontaktet? Jeg gad da også godt;):)

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...