Sider

lørdag den 13. oktober 2012

Arne & Carlos

Fandango sponsorerer (er altså lidt i tvivl om hvor mange er'er der er i sponsorerer, beklager hvis det er stavet forkert :-) nogle bøger til vores live give-aways til vores blogtræf. I den forbindelse lovede jeg Fru Fandango at nævne her på bloggen, at det er muligt at opleve de norske strikkeguruer Arne & Carlos (dem med strikkedukker og julekugler) på hovedbiblioteket i Århus fredag d. 19. oktober kl. 18.00-21.30, hvor de holder foredrag og workshop. Læs mere om arrangementet fandango.dk

Billede lånt her

Hvis du ikke ved hvem de er, kan du evt. se her. Jeg tror det bliver sjovt :-)



2 kommentarer:

  1. De 2 er skønne, men jeg kan desværre ikke strikke... Vil give tippet videre, for jeg er sikker på, at jeg kender nogle stykker, som gerne vil opleve dem live:-)

    SvarSlet
  2. Hvis nu man kunne finde en at følges med så kunne det da ha været meget hyggeligt... :-)

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...