Sider

fredag den 23. marts 2012

Ferie + barsel

Jeg havde sidste arbejdsdag i tirsdags og nu står den på to ugers ferie, nogle påskedage og så fire ugers barsel. Hold op hvor er denne graviditet gået hurtigt. Man når jo slet ikke at følge ligeså meget med som første gang. Men nu er jeg altså 34 uger henne....og terminen nærmer sig med hastige skridt.

Jeg har selvfølgelig en hel liste af ting jeg gerne vil nå inden lillesøster melder sin ankomst. Ind til videre har jeg slappet af, leget med Vera, gjort lidt rent, haft besøg og hygget mig hos Christina med krea-klubben. Ingen af delene står på listen, men det (meste...måske ikke lige det der med rengøringen) har været super hyggeligt.

Det er ikke helt til at fatte, at jeg ikke skal på arbejde igen før om ca. ti måneder. Sådan en tidslomme i livet er altså helt fantastisk. Jeg glæder mig til det der venter os, men jeg må indrømme, jeg er også lidt nervøs for hvordan det skal gå med to små børn. Men ej hvor bliver det skønt med en lille møffe-baby i huset igen, så håber jeg bare at hun ikke skriger flere timer dagligt de første par måneder....det gjorde hendes søster nemlig, og det trak sgu tænder ud. Men mon ikke lillesøster bliver stille og nem...det staser vi på :-)

Vera glæder sig vist også til at få en lillesøster. Hun siger godmorgen til maven, kysser den, klapper på den, aer den og synger for lillesøster. Og i morges fik lillesøster lov til at prøve Veras sut....igennem navlen...ha ha. Og så er hun begyndt at spørge om hun ikke snart kommer ud. Det bliver altså spændende hvordan hun tager det, når baby rent faktisk er her.

Nu har hun bare at blive derinde lidt endnu, så jeg kan få syet, læst, nydt forårssolen, sovet, ryddet op osv. inden det store baby-show starter.

4 kommentarer:

  1. Ventetiden er så sød:) Man venter spændt på den lille baby og glæder sig.. Det er en særlig tid!:) Jeg glæder mig sådan til at følge dig som mor til 2, fordi jeg selv er på vej til at blive det. Jeg er sikker på, at du bliver en rigtig god en af slagsen, og det lyder simpelthen så sødt med Veras interesse i babyen i maven.. Åh, hun bliver da en alletiders storesøster!:)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak for din søde kommentar...og endnu en gang tillykke med graviditeten!!!

      Slet
  2. Åh ja, barsel... gotta love it! Håber, du kommer til at nyde tiden.

    Jeg har lige lavet et indlæg med omkring en blogaward, som jeg bl.a. har tildelt dig, fordi jeg altid nyder at læse dine indlæg.

    http://frkstruds.blogspot.com/2012/03/blog-award.html

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...