Sider

tirsdag den 7. februar 2012

Den der fødselsdag i sidste måned

For nogle uger siden fyldte kæresten 30.
Jeg lovede jer nogle billeder af "peber-kurven" og Veras maleri....så det kommer her.

Hun var meget koncentreret

Vera og peberkurven

I morgen skal jeg til krea-hygge med min nye krea-klub hos hende her, bl.a. sammen med hende her. Jeg håber virkelig snart Vera bliver rask igen, for der er en del natteroderi når hun har ondt i ørerne og har høj feber....og så er man altså bare så træt i løbet af dagen, og jeg skal jo helst være frisk til krea-hyggeaften. Jeg har et meget gammelt strikkeprojekt liggende, som jeg overvejer at finde frem igen...så kan det være jeg kan få strikket lidt samtidig med at jeg sludrer og måske også spiser lidt kage.
Jeg glæder mig meget til at hygge med andre søde blog-damer :-)

2 kommentarer:

  1. Hej!
    Har du set min mail? ER desværre nødt til at aflyse pga. sygdom:-(

    KH Anna

    SvarSlet
  2. Hvor er det altså bare en dejlig pige I har jer. Sikke nogle øjne - og krea-genet er åbenbart nedarvet i næste led :)

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...