Sider

tirsdag den 17. januar 2012

Spild af pap

Jeg er en af den slags mennesker, som er meget meget dårlig til at smide noget som helst ud. Jeg er heldigvis blevet bedre med tiden, men vi har stadig meget gammelt lort skrammel stående, som egentlig aldrig bliver brugt, men jeg nænner heller ikke at smide det ud, for hvis nu en dag...du ved.
Jeg er også en af den slags, der sørger for, at det der kan genbruges, bliver genbrugt, papir, pap, glas, flasker etc. Gammelt tøj, sko, ting og legetøj bliver heller aldrig smidt i skraldespanden, altid givet til genbrug. Hvis folk smider glasflasker eller en stak papir i skraldespanden, bliver jeg meget forarget og jeg forstår faktisk ikke hvorfor folk gør det. Vi er jo for fa'en da fælles om at passe på den jord vi bor på og at sortere sit affald, det er da det mindste man kan gøre.
Nå, men det var nu ikke meningen at dette skulle være en opsang til folket. Jeg undrer mig blot over, hvorfor man altid får små ting (bestilt over nettet) i kæmpe kasser, fyldt med papir/plastik (udover den vare man har bestilt selvfølgelig)?
Min kæreste havde bestilt en stylus på nettet (det er sådan en slags kuglepen, som ikke er en kuglepen, men blot en pen, som man kan skrive med på en iPad) og den er altså på størrelse med en kuglepen, men kom i en kasse hvor Vera kunne være i.

Her kan I se hvor stor kassen er sammenlignet med en kuglepen...

...og her med kassens egentlige indhold

Jeg fatter det altså ikke.



1 kommentar:

  1. Det er jo helt latterligt! man må næsten håbe at den store kasse skyldes, at firmaet var løbet tør for små papkasser.

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...