Sider

mandag den 16. januar 2012

Lillesøster bliver allerede overset

Jeg har et gravid-mave-billede fra hver eneste uge jeg var gravid med Vera.
Nu er jeg i uge 25 og jeg har ét eneste mave-billede fra denne graviditet.

Vi har også flere gange tænkt og talt om, at vi må huske at tage ligeså mange billeder af lillesøster (når hun kommer), som der er blevet taget af Vera. Jeg tror det bliver svært at huske, men jeg vil gøre mit bedste. Og ligesom Karoline, har jeg også en iPhone, så jeg kan knipse løs på alle tider af døgnet (og spille wordfeud på alle tider af døgnet) når den tid kommer.
Jeg håber jeg husker det.


2 kommentarer:

  1. Var også bekymret for, om vi slet ikke fik taget nogen billeder af Varanen, men det har ikke været tilfældet. Snarere tværtimod. Og det er jeg ret glad for, for de første fire måneder er strøget af sted så jeg dårligt kan huske noget, og så er det jo ret dejligt at have billederne at kigge på :-)

    HDD gav mig et lommekamera i fødselsdagsgave ge da Varanen var kommet, og det er guld værd til lige at få taget billeder. Men nu har jeg selvfølgelig heller ingen iPhone. Grrrr... :-)

    SvarSlet
  2. Det er også lidt sjovt for ungerne at have alle de billeder, Vera elsker i hvert fald at se baby-billeder og video-klip af sig selv. Jeg må virkelig huske det. Og også snart få taget et billede af den voksende mave :-)

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...