Sider

onsdag den 7. september 2011

Hjemmestrik - og andet krea-halløj

Igår var Veras søde farmor forbi med denne underskønne sweater til Vera


Hvor er det altså bare fedt at andre gider at strikke til Vera, når nu jeg ikke selv har tålmodighed til det. Jeg vil se hurtige resultater og det kommer der altså ikke når jeg strikker. Opskriften har jeg fået fra Mette.

Som nogle af jer måske ved, så er jeg ikke super dygtig med nål og tråd, strikkepinde osv. Men man bliver jo inspireret her i blogland og får idéer og tips, så jeg er nu kommet igang med at sy (igen...syede lidt under min barsel, men ikke tøj).

Jeg har bl.a. lige syet disse bukser til Vera

Jeg er mega stolt

I ærgerelse over at min mor for nogle år siden gav stort set hele sit gamle stof-lager væk (en hel flyttekasse med gamle retro-stoffer) til et fritidshjem, så shoppede jeg altså lidt amok på malika-rosa.dk i aftes, så nu venter jeg spændt på en masse nyt stof, så jeg kan sy mere tøj til Vera.

Og ved I hvad, så har jeg faktisk også lige tilmeldt mig "Krea-dag" for bloggere ovre hos Anna (var det ikke noget for dig at være med til det??). Uuhh det bliver spændende...så kan det være der er nogen der kan lære mig at hækle, for det gad jeg altså godt at kunne....men måske går det også for langsomt for mit temperament....det vil tiden vise. Men hvor ville det være fedt at kunne hækle søde små kaniner som den her nedenunder, som vi købte på et loppemarked i weekenden.

Når man så'n sidder og er lidt træt, så er så'n en kanin god at nulre ører på :-)

60 kr. - det var da billigt

Nå, men nu vil jeg hente Vera i vuggeren, vi skal til musik og rytmik for første gang....tror det bliver en succes hos den lille dame, hun elsker musik og dans.
God onsdag til jer!

6 kommentarer:

  1. Ihh hvor er den blevet flot sweateren. Vi er også vilde med vores herhjemme :-) Den er altid i brug - når den ikke lige er til vask!

    Kh. Mette

    SvarSlet
  2. SÅ fin sweater. Og bukser også! Er så misundelig på folk, der kan sy! Glæder mig til at se mere fra din hånd - malika-rosa.dk har de skønneste stoffer...

    God fornøjelse til rytmik!

    SvarSlet
  3. Hvor går i til Musik henne?

    SvarSlet
  4. Kirkesjov: Den er nemlig SÅ fin, tror også Vera kommer til at bruge den rigtig meget i den kommende tid, godt vi går vinteren i møde ;-)

    Øglemor: Tak tak. Jeg er også ret misundelig på folk der er rigtig gode til at sy eller kan hækle ;-) Missede desværre lige pakkeposten idag, da den kom med stoffet fra malika-rosa....øv øv øv, nu må jeg vente til imorgen.

    Pusler: vi går ovre i kirken, det har dog intet med religion at gøre, det er bare i deres lokaler. Det er igennem Lauras musik skole. Jeg gik også til baby-sang med Vera, det var den samme lærer, Ingrid Oberborbeck, se evt. Lauras musik skoles hjemmeside eller evt. oberborbeck.dk
    :-)

    SvarSlet
  5. Har først lige fået set dit svar nu.. Men øv det er onsdag formiddag... Der er jeg jo på job...

    SvarSlet
  6. Nej jeg mente Onsdag eftermiddag (kl.15) ;) øv bøv..

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...