Sider

torsdag den 4. august 2011

Photo challenge day 4

Da emnet på dag 4 er "Your favorite color" tænkte jeg, at det var oplagt at lægge de billeder ud, som jeg egentlig tog i forbindelse med denne give-away. Da jeg læste om den, blev mint-grønne ting af en eller anden mærkelig grund til lime-grønne ting inde i mit hoved. Måske ikk' så mærkeligt, når hele huset er fyldt med lime-grønne sager. Men da det gik op for mig, at det ikke var lime-grønne ting den handlede om, var det for sent...da lå alle billederne på mit kamera...thø-hø. Men nu får I dem at se alligevel, for jeg elsker grøn, især limegrøn....værsgo:

Veras skalstole
Grønne køkkensager
Mine "fine" crocs, ja, de er grimme, men da vi flyttede i hus,
blev vi enige om at det var okay at ha' så'n nogen til haven
Dørstopper
Håndklæde og måtte
Hvalen Vera og lidt af en Susanne Schjerning voksdug

Et fint maleri

Et glasfad (Kan se Vera har sneget en grandkogle med på billedet)


Kaj og et kedeligt IKEA-sofabord med grimme gummi-dutter på hjørnerne
(alsså, dem har vi selv sat på iggå).
Et fint billede, malet af niece Agnes på 7 år
Og lamper der matcher puderne....ja jaaa så fint ikk.
Det var faktisk helt tilfældigt, at det lige var grøn/lime-grøn der blev farven herhjemme. Mange af tingene er gaver som vi har fået uafhængigt af hinanden, men jeg synes nu det er meget pænt.


2 kommentarer:

  1. Hyggeligt at se lit af hvordan du bor...ELSKER at se hvordan folk indretter sig, så vis gerne flere billeder ;-)
    Min søster er også helt pjattet med lime-grøn og har en del køkkenting i den farve. Det er også sådan en frisk og glad farve!

    SvarSlet
  2. Ja, det er en dejlig farve man bliver glad af..syn's jeg i hvert fald.
    Jeg kan også godt li' at se hvordan folk bor, men vi går ikk så meget op i boligindretning, så der er ikk så meget at vise frem...vi roder generelt ret meget og det er der jo ingen der gider at se på :-)

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...