Sider

onsdag den 3. august 2011

Photo challenge day 3

Lige for tiden kører der en "Photo Challenge" rundt omkring i blogland. Jeg overvejede om det var noget jeg skulle springe med på, men jeg har simpelthen ikke tid til at tage billeder og blogge hver dag. Da jeg i dag sad og surfede rundt i blogland, fik jeg alligevel lyst til at være med. Jeg arbejder dog temmelig meget disse dage og når jeg er på arbejde er jeg væk ca. ti timer om dagen...men jeg tænkte, at jeg ville være med en gang imellem. Altså ikke hver dag, men bare de dage hvor jeg har tid og lyst.



I dag er dag 3 som er "Clouds". Dette billede tog jeg i haven, en regnfuld dag forleden, hvor solen fik lov at kigge frem, det gav et fint varmt lys og der var lige pludselig to regnbuer på himlen...så det bliver mit første billede i denne leg :-)

2 kommentarer:

  1. Hvor fint et billede... Jeg synes det er helt fint at være med når man kan:-) Har lige fundet din blog gennem Puslerspuslerier-og vi er da efterhånden en del fra samme by:-)

    SvarSlet
  2. Ja, vi må jo næsten lave et blogtræf her i byen ;-) thi-hi.

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...