Sider

onsdag den 3. august 2011

Mums

I dag modtog jeg min gave fra Konen....jeg vandt nemlig en trøstepremie i en gætte-give-away ovre hos hende for nogle dage siden. Hvordan vidste du at Guldbarre med knas og den mørke er mine absolut favoritter inden for chokolade? Det eneste minus ved dem er, at de er for små....der er alt for lidt i sådan en barre "smask smask".
De kom med det fineste lille kort med bittesmå søde fodaftryk og noget med at mine kommentarer varmer...jeg blev helt rørt.
Vil bare lige sige tusind TAK!

Den ene barre er væk, kæresten nåede lige at få en enkelt bid
(no wonder de der ekstra graviditetskilo stadig sidder på sidebenene).

2 kommentarer:

  1. Valgte faktisk de to, fordi så var det vidt forskelligt hvis man nu fx ikke var til det ene. Er selv vildt forelsket i knas i alle afskygninger, men kan faktisk ikke lide mørk chokolade - men jeg er heller ikke chokoladejunkie. Ikke sådan rigtigt, i hvert fald ;)

    SvarSlet
  2. Jeg tror helt ærligt også, at jeg var blevet frådende glad for hvilket som helst, bare det var chokolade ;-) Men disse to er nu mine favoritter...og jeg ER chokoladejunkie...big time. Endnu engang tak :-)

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...