Sider

lørdag den 23. juli 2011

En brækket tå?

Har lige hamret min tå ind i en af Veras nye træbiler, det føles som om den (altså tåen...ikke bilen) er brækket. Jeg løb, skulle skynde mig op ovenpå til Vera, som græd (hun var ellers lige faldet i søvn), og på vejen hamrede jeg tåen (den ved siden af storetåen, som i forvejen er øm og betændt pga. en f.... nedgroet negl, ja, undskyld, jeg ved det lyder klamt, men efter min graviditet og mine forstørrede fødder, så er det altså hvad der kan ske med mine ens fødder) ind i Veras sprit nye bil som lå midt på gulvet. Av av av! Hvad kan man lærer af det, RYD OP!
Vi besøgte nogle gode venner i Norge her i ferien (vi nåede hjem inden den forfærdelige massakre...puha, men det skal det her indlæg altså ikk handle om), de har en søn med masser af biler og dem synes Vera jo var toppen at drøne rundt med, mens hun sagde "vrøn vrøønnn", så selvfølgelig skulle hun da have sine egne biler at lege med...nu skal vi bare lige ha' lært hende at rydde op efter sig.

Jeg har lige opdaget at jeg har vundet en give-away ovre hos konen, jubiii, endelig lykkedes det, så skal lige ha' sendt hende min adresse...og så skal jeg altså se criminal minds og spise den pizza min kæreste lige er kommet hjem med....og så må I høre om vores ferie en anden dag. God weekend.

Ps. tåen dunker og gør stadig ondt....håber snart det går over :-(

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...