Sider

søndag den 15. maj 2011

Skøn søndag

Aaahhh søndag. Ro og hygge med familien, det er sgu da dejligt. Jeg fik lov at sove længe og kæresten tog med Vera til babysvømning, så jeg havde en stille formiddag for mig selv...men inden han gik sørgede han lige for, at der var en café latte klar til mig. Er han ikk bare sød. Jeg er omringet af søde mennesker. Igår opfyldte min søde mor mit ønske og bagte Oreo Stuffed Chocolate chip coockies. Oooooorrrhhh de smager munddryppende godt, så min dag startede på sofaen med cheesy kærlighedsfilm med David Hasselhof og disse lækkerier

Mums!! (Bare rolig, jeg spiste blot én, selvom den smagte af mere :-)

Da Vera og kæresten kom hjem fra svømning var der dømt hygge og leg


Og gåtur i regnen

Ja, kæresten ser lidt uhyggelig ud, men jeg har sløret hans ansigt (han ligner sgudda døden på det billede...arrgghh)

Så kom solen igen

Forleden havde jeg jo inviteret kæresten på surprise date. Det var smadder hyggeligt. Vi var ude og spise dejlig mad med vin-buffet...al'så vin ad libitum iggås, så'n lidt halvfarligt...så I kan nok tro at vi (jeg) fik drukket en hel masse noget god vin. Jeg er vist ikk den mest tilbageholdende til den slags arrangementer, det var i hvert fald lidt hårdt at komme op på arbejde dagen efter. (Det var på Van Koch på Århus havn, se mere om arrangementet her).

Håber også I andre har en dejlig søndag.




2 kommentarer:

  1. Nammenam! Men hvorfor i al verden spiste du kun én?! :-)

    Fint nyt design, btw.

    SvarSlet
  2. Tak :)
    Jeg gemte en til nu...smask smask og så skulle kæresten jo også ha lov at smage :-)

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...