Sider

lørdag den 21. maj 2011

Provins-tøsen skal til storbyen

Fredag stod på konfirmation og lige nu er jeg på vej til København (jep, kæresten og Vera skal være alene hjemme en HEL weekend ;-) for at besøge min gode gamle veninde (som er eksiljyde...jeg tilgiver hende aldrig ;-). Hun er højgravid med sit første barn og jeg glæder mig sådan til at se hende igen og sludre, hygge, shoppe osv. Jeg har ikke set hendes lejlighed endnu, så jeg har købt en indflytter/værtinde gave til hende, denne fiiine fløde/mælke kande fra Avoca.

Avoca flødekande...sååå fin!

Det var lige før jeg selv beholdt den, for jeg er ret vild med den, men jeg har en anden fin en, så denne får min veninde. 

Nå, men jeg vil hygge mig i storbyen. Ha' en rigtig go' weekend derude.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...