Sider

mandag den 30. maj 2011

Fisk

Forleden var jeg ude og handle (i et supermarked iggå), jeg ville købe lakse fileter (staves det så'n??) som vi skulle have til aftensmad. Man kunne købe to stk. (ca. 225 g.) for 34 kr. men de så altså lidt triste ud og jeg kunne se på datoen, at de havde ligget der nogle dage. Så jeg gik til fiskehandleren og det er altså ikk' så tit det sker, men jeg ville forkæle os lidt med dejlig frisk fisk (det sku' jo være så sundt iggå). To (godt nok store) styk laksefilet ja tak....det blev så lige 81 kr. Huh! Okay, det er frisk fisk og (forhåbentligt) fanget samme dag (eller nat?), men alligevel, er det bare mig, eller er det ikk blevet lidt (meget) pebret at købe frisk fisk?
Nå, men altså jeg fik tilberedt de her lækre lakse fileter sammen med nogle kartofler og så'n, tror I så kæresten og Vera gad at spise fisken, nope, kæresten havde kvalme og kunne kun spise en lille smule og Vera spyttede det ud mens hun sagde "ppprrrrllll" og "blafrede" med læberne så spyttet og fisken fløj omkring.....så jeg måtte æde det hele selv. Det skal sgu ikk' gå til spilde til den pris....det endte selvfølgelig med at JEG fik kvalme af al den fisk, flot!

Fisk med tænder..der spiser dine penge. Billede lånt her, sig til hvis jeg skal fjerne det

2 kommentarer:

  1. Men smagte det godt?.. :p udover at du altså ikke skulle have spist så meget..

    Men typisk mand og barn.. sådan er de også her hjemme.. De er meget kræsen begge to..

    Længe siden jeg har været forbi her.. da din side ikke har været på min google reader.. det er nu ordnet ;)

    SvarSlet
  2. Jep, det smagte skønt tak.
    Kig endelig forbi noget oftere ;-) Jeg skal da også lige over og være med i dine give aways :-)

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...