Sider

søndag den 8. maj 2011

Babushka og mors dag

Jeg har shoppet. Kufferter og dør-stoppere med Babushkaer....er de ikk' fine.


Jeg har en ting for små kufferter, Vera har den klassiske røde og en Sebra kuffert og nu disse to....de er bare så fine at jeg ikk' ka' lade vær'.

Vi har været ude hele weekenden, så jeg har endnu ikk haft tid til at svare på "Konens" "tagge-leg". Jeg gør det snart, I promise.

Det er jo mors dag i dag. Anden gang for mit vedkommenede, som mor altså. Igen i år kom det helt bag på mig, at jeg jo også er mor nu og det jo så også gælder mig og ikke blot min egen mor. Skørt...og skønt.
På denne mors dag har jeg nydt dagen i haven med familien (ja, jeg skulle jo har løbet kvindeløb idag...men der var noget kludder med tilmeldingen, så jeg er blevet tilmeldt alt for damerne løbet senere på måneden i stedet for) og jeg har selvfølgelig tænkt over hvad det vil sige at være mor. Det kræver masser af tålmodighed, behovsudsættelse og ikke mindst kærlighed, men trods alle babytårer og søvnløse nætter er jeg så glad for, at jeg er blevet mor. Vera er det hele værd.

Glædelig mors dag alle I skønne mødre derude :-)

1 kommentar:

  1. Ved ikk lige hvad der skete med skriften....så'n så det ikke ud inden jeg postede indlægget....mærkeligt.

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...