Sider

tirsdag den 12. april 2011

Tøjet strammer derhjemme

Jeg sad lige og læste Marens blog. Hun skriver bl.a. om, hvordan jeg har det med mit tøj...og mit hjemmekluns (som vi kalder det herhjemme). Så snart jeg kommer ind ad døren der hjemme (ja, først der, skørt ikk?), så begynder de stramme jeans at stramme helt ufatteligt meget og bh'en irritere noget så grusomt og det skal bare AF i en hvis fart og på med det bløde løse tøj som ikke strammer nogen steder. Håret bliver også sat op i en trist hestehale og pandehåret skal VÆK fra hovedet med hjælp fra et par hårnåle. Det er sgu lidt synd for min kæreste at han altid (i hverdagen i hvert fald) kun ser mig med kedeligt hår og hjemmekluns på....og hvor er det egentlig fjollet, at man ikke lige gør lidt ekstra ud af sig selv, når man er sammen med den person som man gerne vil have skal elske én for evigt. Når man så går på arbejde, shopping eller lign. så gør man alt muligt for at se pæn ud med smart tøj, hår, make-up osv. Jeg kan godt se det er absurd, men åååhhh hvor er det altså bare behageligt at få hjemmeklunset på efter en lang dag på arbejde. Jeg er forhåbentligt garanteret ikke den eneste der har det så'n?

2 kommentarer:

  1. Mit arbejdestøj er faktisk super behagligt...og bliver kun lige overgået af joggingtøj! Men jo kender godt til det. Jeg gør meget mere ud af mig selv hvis jeg f.eks. skal på kursus eller tøsehygge på en café. (absurd!....du har helt ret.)

    SvarSlet
  2. Mit hjemmekluns er groet fast på mig!

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...