Sider

torsdag den 7. april 2011

Jeg er så glad for min cykel...

Jeg har brugt laaaang tid på at finde den helt rigtige cykel til mig selv og jeg har dermed også prøvet mange forskellige cykler. Jeg vidste slet ikke at det kunne være så svært at finde den helt rigtige cykel. Jeg havde nogle konkrete ønsker og det var åbenbart ikke sådan lige at få på en damecykel (skivebremser, udvendige gear, lille stel osv.) Men nu har jeg endelig fundet den OG købt den....se lige hvor fin den er:

Billede lånt her

Endelig! Desværre får jeg den først i næste uge, for der skal lige lås, lygter, støttefod etc. på. Nu glæder jeg mig bare til at komme igang med at cykle...kan slet ikke holde ud at sidde i en bus når vejret er så dejlig forårsagtigt.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...