Sider

søndag den 3. april 2011

Gave fra en blogger

Se lige hvad jeg har fået af Pernille, som har den fine perle-blog The Blog Pepe. Det kan anbefales at ta' et kig på hendes blog og jeg ved hun tager imod ønsker, hvis der er noget du gerne vil se lavet af perler :o)

Fine får

Smukke sommerfugle og en blomst

Vera er allerede helt vild med de fine perleplader



Jeg er vild med Pernilles fine perleplader, jeg kunne pynte hele huset med dem. Dem her, de skal op at hænge, evt. i vinduet eller på Veras værelse. Nu skal jeg bare lige hitte ud af, hvordan jeg skal takke Pernille....hun skal da have en gave retur som tak for de fine perler. Jeg må lægge hovedet i blød, hvad kan jeg finde på til en perle-blogger :-)

2 kommentarer:

  1. er glad for at se, de er kommet hele frem og de gør glæde - det er jo lige præcis det de skal :D

    SvarSlet
  2. Ja tak, de kom hele frem, dog var der én enkelt perle faldet af blomsten (forresten, tak for den lille overraskelse), men den klarer jeg med lidt lim ;-)

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...