Sider

lørdag den 23. april 2011

Gammelt legetøj

Se lige hvad min mor fandt frem fra gemmerne....en gammel Babushka-dukke fra min mormors barndom, (så det er en gammel sag). Min mormor fik den af sin storebror, som var noget ældre end hende, han havde været ude at sejle i Østen og havde den med hjem til hende. Er den ikke bare fiiin!

Kan I se, der er faktisk otte...man kan næsten ikke se den mindste.


Her med sort baggrund, den er temmelig lille den ude til højre...her kan I se den i forhold til en tændstik. Læg lige mærke til "Mr. Potato-head" i midten, han er fin ikk'...he he.


7 kommentarer:

  1. Han er fin ham kartoflen, den lilla ved siden af er jo også en klar forløber for BabaPapa

    SvarSlet
  2. Erklærer mig enig med Fru Forstad :)

    SvarSlet
  3. Babuschkaaaaaaaaaaa, jaaaaa - dem havde jeg glemt alt om, gad vide hvor mine er? Et sted i mit barndomshjem... De skal findes frem! Tak for lige at minde min om dem:o)

    SvarSlet
  4. Yay, BabaPapa fra de (old) gamle dage. he he. Og M, prøv at kigge i papkassen på loftet med gammelt legetøj...der tror jeg de er ;-)

    SvarSlet
  5. Uj Tanja, jeg tro ski du har ret:o)

    SvarSlet
  6. Så fine. Truttens farmor skal til Rusland til efteråret. Håber så meget hun har en med hjem til hende.

    SvarSlet
  7. Det er altid sjovt at finde det gamle legetøj frem fra loftet, mine forældre har meget af mit gamle lego på deres loft, problemet med mine gamle forældre er at de ikke vil tage legetøjet ned til mine børn, da de er bange for at legetøjet ødelækker, problemet er at mine forældre ikke ved at legetøj skal leges med ikke ses på. Men mine 2 piger mangler ikke legetøj selv, vi har en forretning med legetøj, så der er nok at vælge imellem. Men der er ikke noget der slår ens barndoms minder, og vi er gode til at prøve at give dem vider. Og legetøj skal gå i arv, det er en af grundene til at vi startede en legetøjsbutik, da vi så hvilket legetøj de kunne vælge imellem og seriøst det første legetøj de fik var ikke noget at gemme på, men det er der lavet om på nu.

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...