Sider

lørdag den 26. februar 2011

Koncert-aften

I aften skal kæresten og jeg spise hos nogle venner og senere til koncert med The National....jeg glææææder mig. Mine forældre kommer og henter Vera og tager hende med hjem, så vi også kan sove længe imorgen, mmmhhh. Det er første gang Vera skal sove ude uden mig, men vi har overnattet hos mine forældre et par gange sammen, så det er ikke helt nyt for hende, men jeg er alligevel spændt på hvordan hun tager det.

Imorgen står den på baby-svømning (er man egentlig en baby når man snart fylder 1 år?) og bagefter skal vi til 1-års fødselsdag hos Emil fra mødregruppen, dem glæder jeg mig altså til at se igen, både ungerne og mødrerne. Det er en dejlig weekend. I får lige en smagsprøve på hvad jeg skal høre i aften.




Go' weekend til jer derude.

3 kommentarer:

  1. Er SÅ misundelig! Kys The National (ja, dem allesammen) fra mig!

    SvarSlet
  2. ... Men måske især Matt Berninger, nu jeg tænker over det...

    SvarSlet
  3. Jeg sendte dem masser af luft-kys, mest fra mig selv, men vi kan godt sige at par stykker af dem var fra dig ;-)

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...