Sider

torsdag den 24. februar 2011

Dejlige dyr

Jeg har efterhånden læst og hørt meget om Bobles tumledyr og har længe tænkt, at Vera skal ha' sådan en til sin 1 års fødselsdag her i marts. På et tidspunkt læste jeg om Hvalen Vera (nogen kalder den vist Hvalen Hvalborg....men jeg tror nu den hedder Vera :), som var en ny special edition lige før jul. Jeg har sådan fortrudt, at jeg ikke købte den til hende dengang og har ikke kunnet finde den på nettet siden, alle steder var den udsolgt. Nu kan man få den igen, dog ikke til 599 kr. som den kostede før jul, men 899 kr. Men nu har jeg sat mig for, at hun skal ha' den og så er der altså ikke noget at gøre ved det, så må jeg betale hvad det koster. Så nu er denne fine sag på vej hjem til os, jeg glæder mig til at se hvad hun synes om den.

Billede lånt her

1 kommentar:

  1. hihi! og jeg har også tænkt, at Oskar skal ha`Bobles tumledyr-elefant til sin 1 års fødselsdag ....

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...