Sider

søndag den 30. januar 2011

Otte ting om mig

Jeg blev for lidt tid siden tagget i den store stylish blogger award af Mette med bloggen Ungernes mor. Tak Mette :) Jeg ved godt, at der er rigtig mange der har modtaget denne award og at den for nogle allerede er glemt igen, jeg vil nu alligevel bruge den til at fortælle otte ting om mig selv, men jeg vil dog ikke sende den videre, da alle efterhånden vist har haft den :)
Men her kommer altså otte ting om mig:

1. Jeg er overhovedet ikke kreativ, men har et stort ønske om at være det. Har både været igang med at male, lave smykker, lære at strikke og sy, men jeg er for utålmodig og går altid i stå efter kort tid, så jeg nøjes med at kigge med hos alle krea-bloggerne og beundre deres værk.

2. Jeg synes det er kedeligt at lave mad og er heller ikke særlig god til det (selvom jeg i flere år arbejdede i Ikeas restaurant) Hjemme hos os er det altid min kæreste der laver mad. Det er han dog nød til, for jeg har et job hvor jeg kommer sent hjem. Bare heldigt for mig at han gider og også synes det er sjovt.

3. Jeg er pligtopfyldende og tidligere kom jeg aldrig for sent, men jeg har det ligesom Mette, efter jeg er blevet mor, kan jeg bare ikke komme til tiden.

4. Bekymrer mig generelt alt for meget.

5. Jeg er et rodehoved og hader at rydde op.

6. Jeg ser min mor næsten dagligt....og jeg savner hende hvis jeg ikke har set hende i nogle dage.

7. Jeg elsker selv at være blevet mor.

8. Havde egentlig planer om, at skulle have barn nummer to forholdsvis hurtigt efter nummer et, men efter nummer et kom og det gik op for os hvor hårdt det er, blev de planer ændret....nu venter vi lige lidt længere ;)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...