Sider

tirsdag den 7. december 2010

Vintage legetøj

Min mor har været så sød at gemme en masse af mit legetøj fra dengang jeg selv var barn og det er kommet frem nu, hvor hun er blevet mormor. Noget af det synes min datter er alle tiders, bl.a. disse stable-klodser og dingledukken til højre. Læg lige mærke til farverne....temmelig retro ikk.

En anden ting hun har fundet frem fra gemmerne er dette lille sæt, pibe og lighter (ikke ligefrem retro farver)....ja jaa, det er der nok ikke mange små børn der ønsker sig til jul i år. Tror I man kan købe det i fætter BR? Jeg tvivler, he he.

2 kommentarer:

  1. Håhr, noget fedt legetøj. Den der dukke ude til højre, ing' - den er da bare for sej! Lidt uhyggelig og samtidig råber den bare SÅ meget 'der var engang'.

    Er sikker på, at din datter kommer til at knuselske det (og når hun bliver lidt ældre måske også grine lidt af det :-))

    SvarSlet
  2. Jubii, en kommentar, min første, thi-hi! :-) Mange tak. Du er ikke den eneste der synes at dukken er lidt uhyggelig. Se lige det legetøj jeg ligger ud lige om lidt, det er virkelig også gode sager :-)

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...