Sider

mandag den 6. december 2010

Min egen blog...

Så har jeg endelig oprettet min egen blog. Har været på barsel i ti måneder og under min barsel fik jeg øjnene op for dette blog-univers....og har længe overvejet at oprette min egen. Ikke fordi jeg er specielt kreativ som mange af I andre herinde, men jeg gad godt at jeg var (har da også forsøgt mig med bl.a. lidt syning).
Jeg har altid holdt meget af at skrive og har fundet ud af, at jeg også bruger meget tid på at læse andres blogs, specielt dem der handler om livet som mor...det er altid interessant at læse om andres erfaringer og sjove små oplevelser med børn når man selv er mor.
Velkommen til, jeg håber I vil kigge ind en gang imellem og kommenter gerne på mine indlæg...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...