Sider

søndag den 12. december 2010

Hvad skal jeg vælge?

Efter jeg læste "Tænk" artiklen, kom jeg i tanke om, at en af Veras favoritter er en træ-rangle fra Brio. Det er den til venstre. Den til højre er magen til, men fra min barndom og der står ikke om det er en Brio model. Nu er jeg jo i lidt af et dilemma. Skal jeg tage yndlingsranglen fra hende, så der ikke er risiko for, at hun bliver udsat for de hormonforstyrrende-kræftfremkaldende-og-allergifremkaldende stoffer? Og hvad med den gamle model, må hun få den? Jeg havde også en af plastik engang, men den gik i stykker og blev smidt ud. Øv, den havde sikkert været meeeget bedre for hende. Suk! (Gad vide hvor mange farlige stoffer der er i alt det andet gamle legetøj, jeg har skrevet om her på siden? Det kan være vi skal nøjes med at kigge på det fremover).

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...