Sider

onsdag den 22. december 2010

Der er IKKE snestorm i Århus

I dag gik jeg fra arbejde ti minutter før normalt, for at jeg kunne nå en bus tidligere end jeg plejer og dermed være tidligere hjemme ved kæreste og barn. Men bussen kom ikke. Jeg ventede og ventede og ventede og alle de andre busser kørte forbi en, to og tre gange, men min bus kom ikke før efter 45 minutter, 45 stive minutter stod jeg og ventede i minus 200 grader. Og som overskriften siger, så er her altså IKKE snestorm, så jeg ved ikke lige hvad Århus' bybussers undskyldning er denne gang, men en ting er sikkert, de er næsten ALTID forsinket. Jeg har været på arbejde fire gange efter min barsel og jeg hader allerede Århus sporveje (som de ikke hedder mere....men I ved, det der selskab der kører med de gule bybusser). Der er kun to positive ting ved at køre i bus en halv time to gange dagligt og det er, at jeg igen har tid til at læse min bog (altså med mindre bussen er propfyldt med mennesker så man ikke får en siddeplads, hvilket ret ofte er tilfældet, så står jeg bare og messer inde i hovedet "kør for faan kør, jeg vil hjem jeg vil hjem jeg vil hjem nuuu!") og at jeg igen kan lytte til god musik i min ipod. Men f... hvor er det koldt at stå og vente på de dumme busser (og når der så endelig kommer en bus, så er der næsten ligeså koldt inde i bussen som udenfor). Nu vil jeg over i sofaen sammen med kæresten og se TV og så skal der guffes julekonfekt. Ja, for vi har også lavet konfekt her hos os, og det holder nok ikk til d. 24. for jeg er lækkersulten i aften og jeg gider ikke tage billeder af det og lægge det på bloggen, men I kan vel forstille jer hvordan det ser ud, det er med marcipan, chokolade, mandler og nugat. Jeg håber mine tæer tør op inden jul.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...